Vejledning og markedsføring

"Jeg mener ikke, at den stats- eller kommunalbetalte vejleder skal sidde med sin vejledningshund på torvet og simulere, at der er bjørnebryg i plastikposen med pjecer. Men at vi som vejledere måske skal arbejde mere med hele det sociale liv omkring afklaring. Hvis det skal kunne lade sig gøre, skal vejlederen først være"storylistener", dernæst "storyteller". Og snarere have antropologens øjne og øren end reklamemandens trompet." (Bent Gringer i Har du givet dine egne kompetencer et reality-tjek?)

Handler det om tilgængelighed frem for markedsføring af vejledning? Støder begrebet vejledning kunderne fra sig? Skal vejledning have et bedre brand? Læs Magasinet 2007, nr. 2, der udforsker, hvordan vejledning og markedsføring egentlig går hånd i hånd. Det er der nemlig delte meninger om!

Vi har samlet en række spændende artikler og interviews, der belyser temaet fra mange vinkler. Gå direkte ombord i Magasinet nedenfor:

10 artikler:

2007 nr. 2
Key:
Person:
Peter Plant
Type:
Introduktion
Key:
Person:
Peter Plant
Type:
Leder
Key:
Person:
Henrik Søeberg
Type:
Artikel
Key:
Person:
Linda Sørensen
Type:
Artikel
Type:
Ord på vejen
Type:
Artikel
Key:
Person:
Morten Kjeldgaard
Type:
Interview
Key:
Person:
Anton Tveiten Bjerrum
Type:
Interview
Key:
Person:
Lars Goldschmidt
Type:
Interview
Titel:
Key:
Person:
Rolf Plant
Type:
Under luppen
Schultz  Annexstræde 5  2500 Valby  T: 7228 2826  E: kundeservice@schultz.dk
Indstillinger for cookie-samtykke