De (måske) selvbetjente

Med det offentliges digitaliseringsstrategi rider vi på digitaliseringsbølge 3, og alle sejl er sat. Kun de analoge, de ikke-parate eller måske aktivitetsparate kan få rigtig menneskekontakt og individuel vejledning. Resten skal betjene sig selv.
 

Hvilke tendenser gør sig gældende for den store majoritet, som nu skal selv? Og måske gerne vil selv. Og forhåbentlig også kan selv? Indfaldsvinklen er den digitale selvbetjening, det nye offentlige sort, men vi vil også undersøge selvbetjening i mere overført betydning, som når man tager magten over eget liv, sætter sejl og navigerer mod det mål, man selv har valgt. 

 

Læs introduktionen

Er du ikke tilmeldt Vejlederforum? Få en gratis prøveperiode

 

2015 nr. 2
Key:
Person:
Birgit Heie
Type:
Introduktion
Key:
Person:
Jan Sonnergaard
Type:
Artikel
Key:
Person:
Søren Skaarup
Type:
Artikel
Key:
Person:
Bo Klindt Poulsen
Type:
Artikel
Key:
Person:
Anna Fjeldsted
Type:
Artikel
Key:
Person:
Maja Lundemark Andersen
Type:
Artikel
Key:
Person:
Per Schultz Jørgensen
Type:
Artikel

 

 

Schultz  Annexstræde 5  2500 Valby  T: 7228 2826  E: kundeservice@schultz.dk
Indstillinger for cookie-samtykke